SİNCAP İLE BETÜL


SİNCAP İLE BETÜL
    Betül o gün biraz geç kalkmış. Çünkü o gün tatilmiş. Kahvaltısını yaparken kapı çalmış. Betül kapıyı açmış.  Arkadaşı sincap gelmişti. Sincap: Ben birkaç saatliğine bir yere gidiyorum, cevizlerime sen bakar mısın? Betül: Tamam demiş ve bütün cevizleri almış. Sincap teşekkür ederek gitmiş. Betül cevizleri almış ve kahvaltısını yapmaya devam etmiş. O gün parka gitmek istiyormuş ama cevizlere bakacağına söz vermiş. Cevizlere parkta bir şey olmayacağını düşünerek cevizlerle birlikte parka gitmiş. Parkta arkadaşı Ece ile karşılaşmış. Ece ile oynarken cevizleri yere düşürmüş. Cevizleri parkta unutup eve dönmüş.  Betül tam eve girmişken sincap gelmiş. Cevizlerimi artık alabilir miyim? demiş. Betül telaşlanmış çünkü cevizler ortada yokmuş. Sincap’a: bir dakika bekle getiriyorum demiş. Odasına gitmiş biraz düşünmüş. Daha sonra aklına bir fikir gelmiş sincabın yanına gitmiş. Demiş ki: Sincap kardeş senin verdiğin cevizleri annem çöpe attı demiş.  Sincap Betül’ ün yüzünden tedirgin olmuş ve demiş ki: Annenle konuşmak istiyorum demiş. Betül çaresiz annesini çağırmış. Sincap sormuş: Siz benim verdiğim cevizleri çöpe mi attınız. Betül’ün annesi demiş ki: Hayır ben sizin verdiğiniz cevizleri görmedim bile demiş. Sincap: Tamam teşekkür ederim demiş ve Betül’ü yanına çağırmış. Betül yalan söylemek çok kötüdür demiş. Betül yaptığından pişman olmuş. Sincap’ a ben oyun oynarken onları kaybettim demiş. Sincap önemli değil ama bir daha da yalan söyleme demiş. Betül o günden sonra hiç yalan söylememiş bu sayede de hayatın geri kalanın mutlu mesut yaşamış.

30.01.2020

Yorumlar

  1. Senın hikayelerini dort gozle bekliyorum ve bu hikayede verdıgın mesaj cok ama cok guzel ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar