YARDIM KULÜBÜ


YARDIM KULÜBÜ
        Bir varmış, bir yokmuş. Küçük bir kız varmış. Bu kızın ismi Betül’müş. Betül   herkese yardım etmek istermiş. Bir gün bir kulüp kurmuş. Kulübün adı: YARDIM KULÜBÜYMÜŞ. Betül önce tek başına başlamış. Daha sonra kulübe dört kişi üye olmuş. Betül bu işe çok sevinmiş ve mutlu olmuş. Çünkü yardım etmeyi çok ama çok seviyormuş. Bu kulübün sayısını daha da artırmak istiyormuş. Bu yüzden kulüp hakkında arkadaşlarına bilgi verip, onlarında kulübe üye olmalarını istemiş.

        Betül arkadaşlarına kulüp hakkında bilgi vermek için bir konuşma hazırlamış. Bu konuşmada şunları söyleyecekmiş: Sevgili arkadaşlar ben bir kulüp kurdum. Şimdi sizlere kulübün amacını söylemek istiyorum. Kulübümün amacı herkese yardım etmektir. Acaba sizde bu kulübe katılarak herkese yardım etmek ister misiniz? diye yazısını bitirmiş. Sabah arkadaşlarına bu yazısını okumak için akşam erkenden yatmış.

        Betül sabah arkadaşlarına yazıyı okuduktan sonra ilave olarak şunları söylemiş: Arkadaşlar bizim yardımlarımız insanlar, hayvanlar ve bitkiler olmak üzere tüm canlıları kapsamaktadır. Örneğin sokaklarda gördüğümüz yardıma muhtaç kedi, köpek, kuş gibi hayvanlara elimizden geldiği kadar yardım etmek, çiçekleri ve ağaçları dış tehlikelere karşı korumak gibi. Köpek ve kedilere kış aylarında barınak yapmak, yaz aylarında su kabı sayısını artırmak gibi hedeflerimiz var.Son olarak değerli arkadaşlar sizlerde yardım kulübümüze destek olmak ve herkese yardım emek isteyen kişilere kulübümüz hakkında bilgi vererek katılımlarını sağlayabilirsiniz diye konuşmasını bitirmiş.
Siz değerli okuyucularımız da kulübümüze destek ve üye olmak isterseniz yorumlarınızda belirtebilir ayrıca bilgi ve düşüncelerinizi bizimle paylaşabilirsiniz.



15.12.2019



       
       
       

Yorumlar

  1. Ben bu kulübün başkanıyım. Size kısa bir bilgilendirme yapayım. Bu kulübün amacı yukarıda yazıyor. Ekstra olarak bu kulübe nasıl üye olunur ondan bahsedeyim. Öncelikle yorumlara yazın. Bende sizin adınızı soyadınızı nerede yaşadığınızı ve kulübe neden girmek istediğinizi soracağım ve sizde bu sorulara cevap vereceksiniz. En sonunda da üye olmuş olacaksınız. Ayda bir toplantılar yapılacak toplantılar bu blog üzerinden mesajla yapılacak. Şimdilik bu kadar bilgilendirme yeter. Umarım sizde kulübe üye olursunuz

    YanıtlaSil
  2. Kulübe üye olmak için para alınmaz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar