BEN VE HAYVANLAR

                                   BEN VE HAYVANLAR


Ben bahçeli güzel bir evde yaşıyorum.En büyük yardımcılarım hayvanlar.Şimdi gelin hep beraber onları tanıyalım.


HOROZ:Uyandırıcı
Horozun ismini Horhor koydum.Horoz çok güzel ötüyor.Sabah beni uykumdan uyandırıyor.


KOYUN,İNEK,KEÇİ,ARI,TAVUK:Kahvaltı masasını hazırlayacaklar.Çünkü ;keçi,inek ve koyun bize süt verirler.Tavuk yumurta verir.Arıda bize bal yapar.
Koyunun ismi KINALI,
Arının ismi VIZVIZ,
Tavuğun ismi gıd gıd gıdak,
Keçinin ismini ZIP ZIP
İneğin ismini ise SARI KIZ koydum.


FİL:Bahçe sulayacak.Çünkü fil hortumu ile bahçeye su fışkırtır.Filin ismini FİK koydum.


KÖSTEBEK:Yer altındaki sebze ve meyveleri toplayacak.Çünkü köstebek çok iyi bir kazıcı.
Köstebeğin ismini KÖSKÖS koydum.


MAYMUN:Ağaçtaki sebze ve meyveleri toplayacak.Çünkü maymun ağaçlara çok iyi tırmanıyor.Maymunun ismini YOYO koydum.


YUNUS:Beni banyo yaptıracak.Çünkü yunus suyu çok sever.Suyu benim üzerime fışkırtır.Yunusun ismini YUYU koydum.


ÇITA:Acil durumlarda yardım eder.Çünkü çıta çok hızlı koşar.Acil durumlarda beni hastaneye yetiştirir.Çıtanın ismini MASKE koydum.
İşte benim hayvanlarım.Onları çok seviyorum.



21.10.2019

Yorumlar

Popüler Yayınlar